»Novinarja naj bi v televizijskih prispevkih o propadu cerkvenih holdingov Zvon 1 in Zvon 2 ter družbe Gospodarstvo rast navajala trditve, ki bi po Krašovčevih navedbah lahko škodovale njegovi časti in dobremu imenu.«
»Njegove reklame so bile, kot piše v utemeljitvi, 'tehnično dodelane, živahne, iskrive, duhovite, žgečkljive, estetske, izvirne, drugačne, nove. Z idejo! In pa, pomembno in presenetljivo, naše, domače! Ter izjemno učinkovite, saj so pripomogle h krepitvi mnogih izjemnih blagovnih znamk, večinoma slovenskih'«
»Izdajatelj televizijskega programa v Sloveniji mora tako, ne glede na že tako visok odstotek lastne domače produkcije, šest odstotkov prihodkov, ki jih ustvari sam in z njim povezana podjetja, odvesti kot prispevek v sklad.«
»Že bežen sprehod med panojih, na katerih je približno 3000 knjig, nas prepriča, da se nam žetve ni treba sramovati, saj si je slovenska knjiga upravičeno zagotovila ugledno mesto tudi v tujini.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju